Zondag 18 maart 2012 Schoonebeek

Vandaag heb ik een wandeling rond de kerk van Schoonebeek gemaakt.

Er was slecht weer voorspeld, maar dit vil heel erg mee. Het waaide
weliswaar behoorlijk hard en het was niet warm, maar het bleef wel
nagenoeg droog en af en toe deed de zon een poging door te breken.

Er waren weinig mensen onderweg, heerlijk rustig dus!

Hier
en daar zag je de eerste tekenen van het voorjaar. Opschrikkende
kieviten, gezang van leeuweriken, eendjes die elkaars gezelschap
opzoeken, lammetjes…

En ach, het Westerse en Oostersebos blijven mooie streken om doorheen te lopen.

In totaal was de afstand ruim 12 km.

Meer foto’s vind je door op onderstaande foto te klikken:

Schoonebeek Oosterse en Westersebos

De gelopen route vind je hier:
http://www.sports-tracker.com/widgets/wdgt_workout.html?username=AnneMiekeHendriksen&workout_key=81fadgbqo54t4fhr

3 reacties op “Zondag 18 maart 2012 Schoonebeek

  1. spinseltje schreef:

    Wat een mooie wandeling met fantastische foto`s van al die verschillende drentse boerderijen! Prachtig die wanden versiert met riet.

    Like

    • amhendriksen schreef:

      Hoi!
      Ja, het is een wandeling die me eigenlijk nooit verveelt.
      Afwisselend, oud, rustig lopen…
      Maar ik zocht er eigenlijk het voorjaar, en dat is (nog) niet helemaal gelukt. Ik vrees dat ik nog een keertje moet…

      Like

  2. spinseltje schreef:

    Ja het voorjaar is nog niet helemaal duidelijk aanwezig, het is nog wat grauw overal. Ik heb ook moeite om in deze tijd mooie plaatjes te schieten, we zullen dagelijks zien dat de natuur veranderd. Ik zag vanochtend op weg naar werk de eerste lammetjes lopen, morgen dus op de fiets en fotocamera mee……

    Like

Geef een reactie

