Woensdag 5 juni 2013 Testen

Vandaag heb ik een vervanger voor de Canon Ixus 300 HS opgehaald. Het was best wel lastig om te beslissen welke camera ik zou kiezen. Zou het een compactcamera worden met een mega optische zoom, of zou het een compacte superzoomcamera worden?
De keuze is uiteindelijk gevallen op de Sony Cybershot HX200V. Omdat ik eigenlijk al jaren Canon gewend ben, is het best wel wennen, de menu opbouw. Helaas krijg je er bij Sony geen handleiding bij, alleen een gebruiksaanwijzing in tig talen (voor het geval je het nederlands niet goed zou kunnen begrijpen).
Sony heeft het niet echt klantvriendelijk gemaakt, door de handleiding alleen online te kunnen lezen en/ of printen. Ik ben dus maar aan het kopieren en plakken geweest naar Word, zodat ik wel een documentje heb waar ik die info in heb staan die ik wil.
Maar de eerste foto’s zijn hoopgevend! We zijn onder de indruk van de beeldstabilisatie bij 30x zoom. Nummerborden in de verte nog haarscherp, super!
Wordt vervolgd!

Geef een reactie

