Donderdag 4 juli 2013 Blauw

Vandaag is de opdracht om een blauwe foto te maken voor het #synchroonkijken.

Omdat je de kleur zó vaak tegenkomt en het vaak moeilijk is om een keus te maken, heb ik vandaag veel wat ik tegenkwam en blauw was op de foto gezet, met onderstaand resultaat.

De dag begon met het klaarmaken van het ontbijt


Een slokje water als aanvulling
En de melk kon niet ontbreken voor de Brinta.
De broodtrommels en drinkbekers in de rugzakken stoppen
Maar eerst nog even tandenpoetsen
Voordat je mocht vertrekken naar school
Zelf pakte ik ook mijn fiets om naar mijn werk te gaan.
Daar  zette ik de pc aan
En ging ik even kijken of ik nog berichtjes had
Ondertussen keek ik nog even in mijn agenda of er nog dringende zaken waren
Maar gelukkig konden de blauwe enveloppen nog even

blijven liggen

Op de terugweg kwam ik langs deze blauwe boerderij
Eenmaal thuis aangekomen ging ik me eerst verkleden
We aten zoals gebruikelijk op donderdag frietjes
En warempel, we zagen zelfs nog heel even wat

blauw in de lucht!

Geef een reactie

